vrijdag 14 maart 2008

Update


Kris zegt :
Hey... waar blijft de update??? Ik blijf maar inloggen maar het lijkt alsof er niets gebeurd... :(

14 maart 2008 10:56


Ook al zijn we in de opbouwende fase en is het einde van de verbouwing in zicht... echt veel zin hebben we er niet meer in. Vandaar dat de update ook even op zich liet wachten. ( "ik spreek je nog wel, met jouw verbouwing , Kris B!")

De tegelvloer is geplakt en gevoegd. De voeg doet het goed. We zijn er gelukkig mee.
Natuurlijk is de vloer nog vies maar hij heeft de uitstraling die we graag wilden : neutraal en tijdloos : je kan er alle kleuren op kwijt.

De keuken is geleverd. Het viel me al gelijk op dat we een stuk blad missen. Minpuntje voor de Tweede Kamer.
De rest heb ik niet gecontroleerd, dit hoeft nog niet. ( maandag bij de installatie pas )

Nachtegaal heeft de balk geplaatst onder de andere stalen balk. Het is dus nu een heel zwaar t-stuk geworden. Als we willen kunnen we nog wel een verdieping er bij bouwen. ( we hebben tenslotte een plat dak ) Doen we alleen als we de buren echt zat zijn natuurlijk.

Nachtegaal heeft Tierafino stucwerk gehaald in Dordrecht, hij dacht dat hij een beroerte kreeg van de prijs. De prijs had hij kennelijk niet zo ingeschat. Normaal kost een zak stuc € 5,- en nu € 40,- Maar dan heb je ook wat bijzonders natuurlijk. ( vindt hij niet waarschijnlijk )

Nog drie dagen en dan wordt de keuken geplaatst : vandaag beton storten, stucen en wandje plaatsen tbv keuken.

1 opmerking:

Kris zei

Kijk wat even klagen al niet teweeg brengt...ik heb meteen een nieuwe update...MET Foto's! Ja, als je de site niet bijhoudt moet ik echt iedere keer zelf komen kijken... en dan blijf ik natuurlijk voor de koffie :)

Maare... die voeg ziet er goed uit hoor... je moet echt niet meer naar die Kristel luisteren hoor...geeft echt waardeloos advies...:)